ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (elektronický regulátor s LCD displejem)

tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar

Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 270 litrů (nebo volitelně i 500 litrů) – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element  se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu

Regulace kompresoru: dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.  

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru 
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému“ Air Connect“

Napojení elektromotoru: 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník

Šroubové kompresory ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (s LCD displejem)

Šroubové kompresory ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (s LCD displejem)

(*)Výkonnost jednotky (množství nasávaného vzduchu) měřena podle ISO 1217, Ed. 3, Annex C- poslední vydání
(**) Rozmery v závorce jsou uvedeny pro verzi s 500l vzdušníkem

Referenční podmínky
Absolutní tlak na sání 1 bar (14,5psi).
Relativní vlhkost vzduchu 0%
Teplota nasávaného vzduchu 20ºC, 68ºF.

 

ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (elektronický regulátor s barevným displejem)

tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar

Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem klínovým řemenem. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 270 litrů (nebo volitelně i 500 litrů) – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element  se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor poháněný vlastním elektromotorem
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu

Regulace kompresoru: dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím.  

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon  Graphic s barevným 3,5“displejem:

  • Maximální ůspory:   DSS – Delay Second Stop
  • Nastavení dvou tlakových  pásem (den / noc)
  • Možnost časového programování chodu kompresoru (dny, týdny)
  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru 
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému“ Air Connect“
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému “Air Connect“
  • zabudovaný systém online vizualizace přes web-server

Napojení elektromotoru: 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník

ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (s barevným displejem)

ATLAS COPCO GA5, GA7, GA11 TM (s barevným displejem)

(*)Výkonnost jednotky (množství nasávaného vzduchu) měřena podle ISO 1217, Ed. 3, Annex C- poslední vydání
(**) Rozmery v zátvorke sú uvádzané pre verziu s 500l vzdušníkom
Referenční podmínky
Absolutní tlak na sání 1 bar (14,5psi).
Relativní vlhkost vzduchu 0%
Teplota nasávaného vzduchu 20ºC, 68ºF.

 

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM (elektronický regulátor s LCD displejem)

tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar

Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 500 litrů – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element  se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu

Regulace kompresoru: dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím. 

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon® s LCD displejem:

  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému“ Air Connect“

Napojení elektromotoru: 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM

(*) Měřeno při referenčních podmínkách dle ISO 1217 ,Ed 3,Annex C,1996
absolutní nasávaný tlak 1 bar
relativní vlhkost vzduchu 0 %
teplota nasávaného vzduchu 20 °C

 

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM (elektronický regulátor s barevným displejem)

tlak 7,5 – 8,5 – 10 – 13 bar

Stacionární, vzduchem chlazený, jednostupňový, šroubový kompresor se vstřikem oleje. Kompresor je poháněn vzduchem chlazeným 3 fázovým elektrickým motorem. Šroubový element je spojen s elektromotorem přímo přes přírubu. Toto patentované řešení nepotřebuje spojku, přední ložisko elektromotoru je mazáno chlazeným olejem z kompresoru, zadní ložisko je naplněno trvalou mazací náplní. Kompresor je zabudovaný v odhlučněné karoserii.

Verze Full-Feature
Zákazník má možnost zvolit verzi FF, kdy je kompresor navíc vybaven kondenzačním sušičem stlačeného vzduchu zabudovaným ve společné odhlučněné karoserii s kompresorem a je vybaven plovákovým odvaděčem kondenzátu. Integrovaný sušič snižuje max. tlak kompresoru o 0,25bar.

Verze Tank-Mounted = na vzdušníku
V této verzi je kompresor umístěn na vzdušníku o objemu 500 litrů – i v tomto provedení jsou k dispozici všechny zmíněné varianty kompresorů.

Součástí soustrojí je:

  • šroubový element  se vstřikem oleje, jehož součástí jsou asymetrické šroubové rotory patentované firmou Atlas Copco
  • odlučovač oleje ze vzduchu s odlučovací vložkou, který slouží současně jako olejová nádrž
  • chladič oleje a filtr oleje s termostatickým obtokovým ventilem
  • pojistný ventil a ventil minimálního tlaku, se zpětným ventilem
  • suchý filtr vzduchu na sání (99,9% účinnost, pevné částice max. 3µm)
  • axiální chladící ventilátor umístěný na hřídeli elektromotoru
  • dochlazovač vzduchu s automatickým odvaděčem kondenzátu

Regulace kompresoru: dvoustupňová (zatíženo-odlehčeno) s následným vypnutím. 

Ovládací panel: řídící elektronický regulátor Elektronikon  Graphic s barevným 3,5“displejem:

  • Maximální ůspory:   DSS – Delay Second Stop
  • Nastavení dvou tlakových  pásem (den / noc)
  • Možnost časového programování chodu kompresoru (dny, týdny)
  • automatické řízení kompresoru se zobrazením aktuálního provozního stavu kompresoru
  • přesné řízení požadovaného provozního tlaku
  • ochrana kompresoru – výstrahy a poruchové odstavení
  • upozornění na potřebu servisu
  • automatické opětné spuštění po výpadku napětí
  • informace o provozních hodinách, počtu startů a měřených datech
  • komunikace pomocí grafických symbolů a čísel
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému“ Air Connect“
  • možnost napojení na dálkové sledování kompresoru pomocí systému “Air Connect“
  • zabudovaný systém online vizualizace přes web-server

Napojení elektromotoru: 3 fáze, přes startér hvězda-trojúhelník.

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM

ATLAS COPCO GA15, GA18, GA22,GA26 TM

(*) Měřeno při referenčních podmínkách dle ISO 1217 ,Ed 3,Annex C,1996
absolutní nasávaný tlak 1 bar
relativní vlhkost vzduchu 0 %
teplota nasávaného vzduchu 20 °C

 

Aktuality

Eshop

Prodej pístových kompresorů, hadic, příslušenství, techniky stlačeného vzduchu...

Ke stažení